היום כולם כבר יודעים – המשאב החשוב ביותר בארגון הוא החומר האנושי שבו. מערך העובדים של החברה הוא אחד המפתחות החשובים להצלחתה – וכולנו רוצים עובדים לא פחות ממצוינים. אם גם אתם רוצים להתקדם להון אנושי מושלם – אנחנו כאן בשבילכם

ידע, ניסיון ומומחיות

חברת שגיב פתרונות מצוידת בידע, מומחיות וכלים מגוונים המבטיחים את איתור המועמד המוצלח והמתאים ביותר לארגון שלכם, על פי הגדרת המשרה. רוצים לחסוך זמן וכסף וליהנות ממערך עובדים מצוין? לנו יש את הפתרונות עבורכם – בשני ערוצים לבחירתכם:

1. השמה ישירה

הפקידו בידינו את תהליך מיון העובדים מתחילתו ועד סופו, ותיהנו משביעות רצון מלאה! אנו מחויבים להצלחה שלכם ועומדים בתנאים מחמירים של איכות שירות, סיפוק מצד העובדים ומצד הארגון וכן ביצוע בקרת איכות באופן שוטף.

מה כולל השירות?

אנו אמונים על תהליך מיון המועמדים לתפקידים השונים. התהליך מתחיל בפרסום המשרה במדיות הרלוונטיות, ליקוט המועמדים המוכשרים ביותר לתפקיד, ליווי המועמד בתהליך הקליטה, וכל זה – תוך שיתוף פעולה מלא עם הארגון ואחריות מלאה לתהליך כולו.

2. העסקת עובדים On Site

רוצים להפוך את החיים העסקיים שלכם לפשוטים יותר? אנחנו נקצר עבורכם את תהליך קליטת העובדים – היכן שנוח לכם. נוכל לעשות זאת מתוך הארגון או מחוצה לו, בתהליך מושלם ומדויק!

מה כולל השירות?

התהליך כולל איתור וגיוס עובדים תוך הגדרת הצרכים המדויקים למשרות הדרושות. בהמשך, נקלוט את העובדים בהליך מסודר ומוקפד ונלווה את תהליך ההשמה ושימור העובד במערכת. אנו נהיה שם לצידכם לכל אורך התהליך, כשכולו יתבצע על ידי יועץ מומחה מטעמנו שיתמוך בהיבטים המקצועיים של הליך הגיוס.

יתרונות השירות

למי השירות מתאים?

מודל זה מתאים בעיקר לחברות הרוצות להתמקד בתחומי הליבה של הארגון, על ידי שכירת שירותיו של איש מקצוע העובד בשיתוף פעולה ישיר מול מנהל הרכש הקיים. בנוסף, מתאים המודל גם לחברות שאינן זקוקות להקמת מערך רכש פנים ארגוני אך מעוניינות לחסוך עלויות תפעול ותקציב.

מתלבטים איזו דרך מתאימה לכם יותר? נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print