מחפשים דרך לייעל את שרשרת האספקה שלכם? רוצים לעלות לליגה של הגדולים בפעילויות רכש וניהול מלאי ולשפר את הביצועים העסקיים שלכם תוך כדי? מחלקות הרכש והלוגיסטיקה אצלכם פשוט לא מספקות את הסחורה? שמחים שהגעתם אלינו והצוות המנצח של "שגיב פתרונות אאוטסורסינג חכמים" ישמח ללוות אתכם לעבר התייעלות, חיסכון בהוצאות ושיפור ביצועים – כאשר כאן נתמקד במיקור חוץ של ניהול מלאי ופעולות רכש. לא משנה באיזה תחום עסקי אתם פועלים, תהליכי ניהול מלאי ורכש משפיעים מאוד על השורה התחתונה שלכם – אנו כאן כדי לייצר שיפור אמיתי ובר קיימא!

חברת שגיב פתרונות לשיפור תמונת הרכש וניהול המלאי שלכם

חברת שגיב פתרונות עוסקת בפתרונות מיקור חוץ חכמים, מותאמים אישית ומוכוונים לתוצאות, בדגש על תחומי פעילות של רכש וניהול מלאי, לוגיסטיקה וכמו כן מיקור חוץ של תהליכי השמה ומשאבי אנוש. בין לקוחותינו חברות בינלאומיות ממגזר ההייטק, מפעלי תעשיה, חברות יצרניות, ובאופן כללי עסקים וחברות בכל הגדלים ומכל תחומי העשייה במשק הישראלי. אנו מאמינים גדולים בכך שניהול שרשרת אספקה יעיל וחכם הינו הכרחי לבניית הצלחה עסקית ויצירת רווחים – בדיוק כמו שקורה אצל החברות המובילות בעולם! לשגיב צוות מיומן ומקצועי שיידע לתפור לכם חבילת שירותים ופתרונות מדויקת להצלחה חסרת פשרות לגבי תהליכי רכש בארגון ומיקור חוץ של ניהול מלאי ומחסנים.

חשיבותה של שרשרת אספקה יעילה וחכמה

את החשיבות של שרשרת אספקה וייצור יעילה וחכמה במיוחד ניתן ללמוד מחברת אפל, יצרנית מותג האייפון המפורסם והמוביל ומחשבי המק הנחשבים למוצרי פרימיום לכל דבר. לאורך השנים, אפל יצרה מערך משוכלל, מדויק ומרשים של ניהול שרשראות אספקה וייצור, עד כדי כך שתהליכים אלו תורמים לרווח הנקי של החברה מיליארדי דולרים בכל שנה ומאפשרים לה לייצר מכשירים ביעילות מדהימה יחד עם חיסכון בעלויות ועדיין לגבות עליהם מחירי פרימיום. ניהול שרשרת האספקה של אפל מתנהל על פני כמה יבשות ומרכזים עסקיים וכולל עשרות אלפי עובדים – ועדיין הוא נותר יעיל, מרשים ורווחי מאוד.

דברים דומים ניתן לומר גם על יצרנית הרכב היפנית טויוטה אשר הפכה במרוצת השנים למפורסמת לא רק ברכבים שלה ובגודלה העצום בתעשיית הרכב אלא גם בהכנסת שיטות ניהול חדשות והמצאת תהליכי ניהול מלאי, רכש ושרשרת אספקה שיצרו מהפכה גלובלית בתחום.

ניהול מלאי עשוי להיראות כמו חלק אפור של הפעילות העסקית שלכם, משהו המתבצע מאחורי הקלעים והרבה פחות "זוהר" מנושאים כמו מכירות, שיווק, דיגיטל, פיתוח טכנולוגי וכיוצא באלו. אך למעשה למלאי שלכם יש השפעה כלכלית ותפעולית ישירה על כל הארגון וגם על הביצועים העסקיים והכספיים. מלאי עולה כסף – להחזיק בו, לנהל אותו, להעביר אותו. ניהול מלאי לא יעיל פשוט מבזבז לכם כסף ומשאבים יקרים ופוגע גם בשורה התחתונה וגם ביעילות התפעולית של הארגון שלכם. זה כולל נקודות בסיסיות כמו ניהול פיזי של המלאים בעסק – סדר הגעת והוצאת המלאי מהמחסנים וכיוצא באלו – ועד נושאים יותר מורכבים ו"חמקמקים" כמו תהליכי רכש בארגון אשר מוצאים את סחורה הטובה ביותר במחירים התחרותיים ביותר, ציוד לאחסנה וניהול של מלאי, כמו אנשי צוות העוסקים במלאכה וכן הלאה.

חשבו על זה כך: כאשר מערך המלאי והרכש שלכם אינו עובד בתפוקה מלאה וביעילות מקסימאלית, זה כאילו אתם מנסים לדחוף מים בצינור אך בתחילתו יש אבן הסותמת אותו מונעת העברה יעילה של המים להמשך הצינור. השורה התחתונה היא שאתם חייבים ניהול ותפעול נכונים, חכמים, דינמיים ומותאמים אישית של ניהול מלאי וניהול תהליכי רכש בארגון, כחלק בלתי נפרד מניהול שרשרת אספקה התומך בארגון ובמטרותיו ולא פוגע בהם.

מיקור חוץ של רכש עם שגיב פתרונות

אנו בחברת שגיב פתרונות מתמחים בניהול ותפעול תהליכי רכש בארגון במודל של מיקור חוץ, כמובן תוך התאמה אישית מלאה לארגון שלכם, לצרכיו ולמטרותיו. מיקור חוץ של תהליכי הרכש שלכם הוא משלב דרישת הציוד ועד האספקה היעילה והמהירה שלו אליכם. השירות כולל קניין מנוסה ומוסמך שלנו האחראי על היבטים כמו:

  • ניהול מו"מ מול ספקים, בישראל ובחו"ל.
  • שירות מלא מקבלת הזמנות רכש מכם ועד אספקה בדלת המפעל/המשרד.
  • ניהול חכם ומקצועי של חוזים, הסכמי התקשרות ופרטים לגבי הזמנות רכש פרטניות.

כמו כן, אתם יכולים להיעזר בשירותי חברת שגיב כדי לבנות אצלכם בארגון מערך רכש חכם, חדשני ומתקדם, כולל מיקור חוץ להקמת תשתית רכש, חשיפה שלכם למאגר ספקים גדול וכמו כן סיוע בעיתוד מלאים והפקת תחזיות רכש.

ניהול מלאי עם שגיב פתרונות

פתרונות האאוטסורסינג של שגיב פתרונות בהקשר לניהול מלאי וניהול שרשרת אספקה ארגונית כוללים את כל הצרכים שלכם לקבלת תוצאות מעולות המאפשרות למנהלים שלכם להתמקד בליבת פעילותם העסקית וגם לעסק כולו לפעול ב"זרימה" תפעולית טובה יותר, כך מושג שיפור תפעולי, עסקי ופיננסי ברמת ההכנסות והרווחים. מיקור חוץ של ניהול מלאי עם הצוות של שגיב כולל:

פעולות להתייעלות מעמיקה בניהול כל מערך המחסנים בארגון, ייעוץ, הטמעה ותפעול לגבי ניהול שרשרת אספקה ומלאי – כולל אריזה נכונה, הובלות ושילוח, מעקב וניהול הזמנות, בקרות מלאי, הפקת דו"חות חשובים לשליטה ובקרה על המלאי והאספקה. כמו כן, הפתרונות הלוגיסטיים שלנו כוללים גם מיקור חוץ של מהלכי שינוע סחורות ותהליכי ייבוא/ייצוא.

המקצוענים של שגיב פתרונות מובילים אתכם להצלחה לוגיסטית!

ניהול חכם, יעיל ודינמי לשינויים של תהליכי רכש, מלאי ולוגיסטיקה הוא בחלקו מדע ובחלקו אומנות, הצוות המנצח שלנו בשגיב פתרונות מיקור חוץ חכמים פועל בדיוק לפי תפישה זו ומציע לכם שירות מותאם אישית, השם אתכם ואת האינטרסים שלכם במרכז ומוביל אתכם להצלחה לוגיסטית – הצלחה קריטית ליעילות תפעולית וניהולית ולתוצאות עסקיות חיוביות.

אנו מכירים את תחומי הרכש וניהול המלאי לאורך ולרוחב וכל הזמן מתעדכנים בחידושים טכנולוגיים ובצרכים שלכם. עם שגיב פתרונות יש הקפדה בלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים ביותר מבחינת ביצועים, תוצאות, בטיחות ושירות מקצועי. אנו מציעים לכם שירותי מיקור חוץ שבאמת מאפשרים ליהנות מכל העולמות – התייעלות תפעולית ועסקית, התמקדות בחוזקות הניהוליות שלכם, יצירת חיסכון כספי על ניהול לא יעיל ועל עלויות כוח אדם והגדלת השורה התחתונה שלכם!

רוצים לראות שיפור ניכר ובר קיימא בניהול מלאי ורכש אצלכם בארגון? פנו היום לשגיב פתרונות ואתם בדרך הנכונה!

 

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print