מתי כדאי לפנות לשירותי מיקור חוץ?

גיוס והשמה

אז שמעתם על המושג שנקרא מיקור חוץ (או בשפת העם: אאוטסורסינג ), קיבלתם המלצות על סוג השירות הזה ואפילו שקלתם להחיל אותו גם בעסק שלכם – אך כיצד תדעו האם אתם בכלל זקוקים לו?

הנה מספר מקרים ותרחישים בהם נמליץ לכם לפנות לקבלת פתרונות מיקור חוץ.

אתם רוצים לפנות משאבים לפעילות הליבה של הארגון

כמה פעמים גיליתם שצוות העובדים עוסק בפעילויות הרחוקות שנות אור מהגדרות התפקיד שלהם? כמה פעמים מצאתם את עצמכם עוסקים בפעילויות שלא קשורות לפעילות הליבה של הארגון? גם בלי להכיר את העסק הספציפי שלכם – אנחנו בטוחים שמדובר בלא מעט הזדמנויות. ברגע שהחלטתם שאתם רוצים לפנות את משאבי הזמן והמשאבים הכספיים שלכם לטובת מינוף העסק ועיסוק בפעילות שלשמה הוא נוצר – ייתכן מאוד שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פתרונות מיקור חוץ שינהלו עבורכם את הסוגיות הרלוונטיות.

אתם זקוקים למומחה מקצועי

אם אתם זקוקים לעובד מקצועי ולאחריות ספציפית שהעובדים בארגון לא בקיאים בה, ייתכן מאוד ובאמצעות שירותי אאוטסורסינג תוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. לא מעט פעמים מוצאים את עצמם ארגונים או בעלי עסקים מעסיקים קיימים מתוך מאגר העובדים הקיים. עובדים אלה לא מיומנים בעבודות הדורשות מקצועיות ודיוק רב, אך מתוך מחשבה שככל שיעבור הזמן הם יוכלו להכשיר אותם וכך הם יתמקצעו – בעל העסק מחליט לקחת את הסיכון. אך למעשה, בדרך זו אנחנו שמים את עצמנו בסיכון כספי ומקצועי. שכירת שירותי מיקור חוץ תאפשר לכם ליהנות ממקסימום מקצועיות, מבלי להכשיר עובד בעצמכם ולשאת בזמן ובכספים הדרושים לכך, אלא תוכלו פשוט לשכור את שירותיו של עובד חיצוני האמון באופן בלעדי על הסוגיה הנדרשת.

הצורך שלכם לא "מכסה" משרה מלאה

במקרים רבים הארגון לא זקוק לעובד במשרה מלאה לטובת פן מסוים בתפעול השוטף. לעתים מדובר בהיקפים נמוכים, לעתים זו עבודה לא קבועה שהצורך בה משתנה מדי תקופה ולעתים אתם פשוט עדיין לא בטוחים בצורך במשרה קבועה, ורוצים לנסות, ראשית, לעבוד עם מישהו לתקופת ניסיון. במקרים כאלה, פנייה לשירותי מיקור חוץ יכולה להיות מצוינת עבורכם, שכן היא מאפשרת לכם להגדיר במדויק את הצרכים שלכם מבלי להתחייב למכסת שעות מסוימת.

אתם בוחנים כדאיות

נניח שאתם מנסים להחיל בארגון תפקיד מסוים, או שאתם בוחנים את היעילות של תהליכי ייצור חדשים במפעל. במקרים כאלה, אתם עדיין לא יודעים בוודאות האם יש אכן יש צורך בתקן חדש, או האם המאמץ ישא פרי ויהיה כלכלי – מה עושים? במקום להכשיר עובד חדש, להתחייב לחוזה מחייב או להכשיר מישהו מתוך הארגון לטובת המשרה החדשה או תהליכי הייצור החדשים, אתם יכולים פשוט להשתמש במיקור חוץ. הדבר יחסוך עבורכם הוצאות רבות ויסייע לכם למקד את התהליך לפרק זמן מוגדר מראש.

 

בין לקוחותינו

משרד שגיב פתרונות בע"מ

כתובת: רחוב לשם 1 קריית גת 8202400
          Lesem 1 Kiryat Gatt 8202400 ISRAEL
טלפון: 1-800-600-800
נייד: 972-54-6008008+
דוא"ל: hv@sagivg.com
          sagiv@sagivg.com

משרדים ברחבי העולם

הישארו מעודכנים

הישארו מעודכנים

עיצוב גרפי: meytalx.com / בניית אתר:

עיצוב גרפי: meytalx.com / בניית אתר:

דילוג לתוכן